Per branche bieden we expertise en online oplossingen op maat

Overheid

Een gemeentewebsite die inspeelt op wat bewoners en bedrijven echt zoeken in plaats van een website met een overload aan informatie: dat is een toptakenwebsite. Insiders helpt gemeenten met de meest effectieve inrichting van de website door een gedegen onderzoek naar het huidige gebruik, benchmarkgegevens en door de doelgroep actief te vragen naar hun wensen. Andere actuele online vraagstukken waar wij overheidsorganisaties mee helpen zijn een effectieve inzet van social mediakanalen, sociale intranetten en online activatiecampagnes voor maatschappelijke vraagstukken zoals verkeersveiligheid en bevolkingsgezondheid.

Toerisme

Stads- of gebiedspromotie oftewel destinatiemarketing is een specialisme waarin Insiders uitblinkt als kennishouders. Onze tien jaar ervaring met tientallen toeristische websites zetten we in om een stad, regio of erfgoedorganisatie te helpen online bezoekers te vinden, te binden en te boeien om hen zo tot een bezoek aan het gebied te verleiden. Een langere verblijfduur en meer bestedingen zijn de meerwaarde voor onze opdrachtgevers. Voor de bezoekers is de meerwaarde dat zij het maximale halen uit hun bezoek: de mooiste highlights, inside tips en aantrekkelijke arrangementen zowel thuis als onderweg bij de hand.

Onderwijs

Middelbare scholen hebben de meest kritische en veeleisende doelgroep: leerlingen in de leeftijd van 12 tot 18 jaar. Zij zijn als generaties opgegroeid met internet en staan 24/7 online met hun vrienden en de rest van de wereld in contact. Wat een fantastische kans voor een school of onderwijsinstelling om hen online op hun wenken te bedienen. Maar ook een hele uitdaging om hen bij te houden. Insiders ontwikkelt scholenwebsites, leerling- en ouderportalen en helpt schooldirecties met kennissessies om alle kansen die internet hen biedt om te zetten in een handzame en effectief communicatie- en dialoogtool.

Zorg

We helpen zorginstellingen als Cello en Tante-Louise Vivensis om meerwaarde te creëren met de inzet van internet voor hun dienstverlening. Voor, tijdens en na een behandeling zijn cliënten, ouders/verzorgers en familieleden optimaal geïnformeerd via een persoonlijk cliëntenportaal. Via interactie kennisbanken en een sociaal intranet op maat wordt de organisatie ontlast en helpen collega’s elkaar om de zorg nog verder te verbeteren. Insiders helpt daarnaast artsenverenigingen zoals De Orde van Medisch Specialisten en kennisinstituten zoals het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) en Centrum voor Bevolkingsonderzoek voor een goede online voorlichting en kennisuitwisseling.

B2C/B2B en goede doelen

Online retail- en B2B-oplossingen is een kerncompetentie van het eerste uur van Insiders. Voor opdrachtgevers als Gazelle, Yakult en de Superunie werken we aan productwebsites, webshops en online activatiecampagnes. We helpen van online bezoekers online kopers te maken. Via zoekmachinemarketing (SEO en SEA) werken we aan een maximale traffic naar de website. We creëren slimme websites met een beproefde inrichting op basis van psychologische principes. Zo maken we van kijkers kopers. Of donateurs. We creëren een totaalconcept met de juiste combinatie van desktop- en mobiele tools voor elke fase van de buyers- en customerjourney.