Toeristische websites

Ontdek de rijke mogelijkheden van Citynavigator

Stads- of gebiedspromotie oftewel destinatiemarketing is een specialisme waarin Insiders uitblinkt als kennishouders. We hebben ruim 15 jaar ervaring met tientallen toeristische websites. Deze kennis zetten we in om een stad, regio of erfgoedorganisatie te helpen online bezoekers te vinden, te binden en te boeien om hen zo tot een bezoek aan het gebied te verleiden. Een langere verblijfduur en meer bestedingen zijn de meerwaarde voor onze opdrachtgevers. Voor de bezoekers is de meerwaarde dat zij het maximale halen uit hun bezoek: de mooiste highlights, inside tips en aantrekkelijke arrangementen zowel thuis als onderweg bij de hand.

 

Maastricht Marketing

  • Online strategie
  • Opendataplatform
  • Bezoekerswebsite

Dat Maastricht een bijzondere stad is, dát weten we allemaal. Maar is Maastricht ook spannend? Jazeker! Dat wil Maastricht Marketing ook online uit dragen.

 

Bekijk de case Maastricht Marketing

Friesland

  • Opendataplatform
  • Toeristisch platform

We hebben de mogelijkheden benut om van de huidige versplinterde en enigszins verwarrende situatie een sterk geheel (online ecosysteem voor Friesland) te vormen.

Bekijk de case Friesland.nl

Stadspromotie 's-Hertogenbosch

  • Opendataplatform
  • Meerdere platformen

Meerdere websites van gemeente 's-Hertogenbosch maken gebruik van Citynavigator. 

Bekijk de case 's-Hertogenbosch

Toerisme Utrecht

  • Corperate website
  • Subwebsites

We werken al jaren voor onze partner provincie en gemeente Utrecht. 

Bekijk de case Toerisme Utrecht

Noordwijk.info

  • Online strategie
  • Toeristisch portaal

De website dient om Noordwijk in al haar glorie te tonen.

 

Bekijk de case Noordwijk.info

Campagne Jheronimus Bosch

  • Campagnewebsite
  • Zoekmachine-optimalisatie

Online marketing begeleiding tijdens tentoonstelling ‘Jheronimus Bosch – Visioenen van een genie’.

Bekijk de case Jheronimus Bosch

100% Winterswijk

  • Toeristische website

De website is een aantrekkelijke verzamelplaats van al het moois dat Winterswijk te bieden heeft. 

This is Eindhoven

  • Kioskzuilen
  • Toeristische website

Binnen de website wordt met beeld en geluid de ‘vibe’ van de stad overgebracht.

Doesburg

  • Toeristisch platform

Er is een attractieve website gecreëerd die de grote potentie van Doesburg toont.

Visit Brabant

  • Toeristisch portaal
  • E-mailmarketing

De website dient om meer bezoekers te trekken, langere verblijven en meer te laten besteden.

Marketing Drenthe

  • Regiomarketing
  • Toeristisch portaal

De nieuwe website van Marketing Drenthe speelt beter in op de behoefte van de doelgroep.

Goede doelen/Non-profit - Cases waar met toewijding aan is gewerkt

Voor opdrachtgevers als Fight cancer, Liliane Fonds en Alzheimer Nederland werken we aan productwebsites, webshops en online activatiecampagnes. We helpen van online bezoekers online kopers te maken. Via zoekmachinemarketing (SEO en SEA) werken we aan een maximale traffic naar de website. We creëren slimme websites met een beproefde inrichting op basis van psychologische principes. Zo maken we van kijkers kopers. Of donateurs. We creëren een totaalconcept met de juiste combinatie van desktop- en mobiele tools voor elke fase van de buyers- en customerjourney.

Alzheimer Nederland

  • Online strategie
  • Corperate website

De website is getransformeerd naar een krachtig en gebruiksvriendelijk platform, waar specifieke informatie goed en snel te vinden is en waar de bezoekers worden verleid om in actie te komen.

Bekijk de case Alzheimer Nederland

Liliane Fonds

  • Online strategie
  • Bezoekerswebsite
  • Campagnewebsite
  • Zoekmachine-optimalisatie

De online strategie vorm het fundament voor de corporate website, integratie micro- en themawebsites, online campagnes, socialmediakanalen, zoekmachineoptimalisatie en e-mailmarketing.

Bekijk de case Liliane Fonds