Toeristische websites & databases. Online strategie & campagnes.

Wij kunnen je helpen met online destinatiemarketing

Stads- of gebiedspromotie oftewel destinatiemarketing is een specialisme waarin Insiders uitblinkt. We hebben ruim 15 jaar ervaring met tientallen toeristische websites. Deze kennis zetten we in om een stad, regio of erfgoedorganisatie te helpen online bezoekers te vinden, te binden en te boeien om hen zo tot een bezoek aan het gebied te verleiden. Een langere verblijfduur en meer bestedingen zijn de meerwaarde voor onze opdrachtgevers. Voor de bezoekers is de meerwaarde dat zij het maximale halen uit hun bezoek: de mooiste highlights, inside tips en aantrekkelijke arrangementen zowel thuis als onderweg bij de hand.

 

Maastricht Marketing

  • Online strategie
  • Opendataplatform
  • Bezoekerswebsite

Dat Maastricht een bijzondere stad is, dát weten we allemaal. Maar is Maastricht ook spannend? Jazeker! Dat wil Maastricht Marketing ook online uit dragen.

 

Bekijk de case Maastricht Marketing

Friesland

  • Opendataplatform
  • Toeristisch platform

We hebben de mogelijkheden benut om van de huidige versplinterde en enigszins verwarrende situatie een sterk geheel (online ecosysteem voor Friesland) te vormen.

Bekijk de case Friesland.nl

Stadspromotie 's-Hertogenbosch

  • Opendataplatform
  • Meerdere platformen

Meerdere websites van gemeente 's-Hertogenbosch maken gebruik van Citynavigator. 

Bekijk de case 's-Hertogenbosch

Toerisme Utrecht

  • Corperate website
  • Subwebsites

We werken al jaren voor onze partner provincie en gemeente Utrecht. 

Bekijk de case Toerisme Utrecht

Noordwijk.info

  • Online strategie
  • Toeristisch portaal

De website dient om Noordwijk in al haar glorie te tonen.

 

Bekijk de case Noordwijk.info

Campagne Jheronimus Bosch

  • Campagnewebsite
  • Zoekmachine-optimalisatie

Online marketing begeleiding tijdens tentoonstelling ‘Jheronimus Bosch – Visioenen van een genie’.

Bekijk de case Jheronimus Bosch

100% Winterswijk

  • Toeristische website

De website is een aantrekkelijke verzamelplaats van al het moois dat Winterswijk te bieden heeft. 

This is Eindhoven

  • Kioskzuilen
  • Toeristische website

Binnen de website wordt met beeld en geluid de ‘vibe’ van de stad overgebracht.

Doesburg

  • Toeristisch platform

Er is een attractieve website gecreëerd die de grote potentie van Doesburg toont.

Visit Brabant

  • Toeristisch portaal
  • E-mailmarketing

De website dient om meer bezoekers te trekken, langere verblijven en meer te laten besteden.

Marketing Drenthe

  • Regiomarketing
  • Toeristisch portaal

De nieuwe website van Marketing Drenthe speelt beter in op de behoefte van de doelgroep.

Online campagnes tentoonstellingen

Het Noordbrabants Museum, waarbij in de regel offline marketing centraal staat, heeft in recordtempo een volwassen online strategie bepaald en uitgevoerd. 

Bekijk case

Promotiecampagne West-Vlaanderen

Voor vier regio's: De Belgische Kust, Brugse Ommeland, Westhoek en de Leiestreek, is een promotiecampagne uitgewerkt om de bekendheid van West-Vlaanderen als ideale bestemming voor een korte vakantie (lang weekend) te verhogen en bij de doelgroep top-of-mind te maken.

Bekijk deze case