Iedere reiziger krijgt zijn eigen verhaal op maat
Hoe zorg je ervoor dat een dagje uit met de trein bij miljoenen Nederlanders op de juiste manier onder de aandacht komt, zodat het aansluit bij hun persoonlijke voorkeuren? Deze vraag vormt de basis van de samenwerking tussen NS Dagje Uit en destinatiemarketingbureau Insiders. Door gebruik te maken van de BSR Leefstijlvinder van MarketResponse, creëren Brigitte de Groot en Amanda de Nijs content die niet alleen inspireert, maar ook aantoonbaar resultaat oplevert.
Van brede doelgroep naar gepersonaliseerde ervaring
Iedereen kent de NS en reist weleens met de trein, maar iedereen heeft een andere voorkeur als het gaat om een dagje uit. Dit maakt het een uitdaging voor het platform van NS Dagje Uit, dat onder andere bestaat uit de website, een magazine en schermcommunicatie in de trein. "Een jong gezin met kinderen zoekt iets anders dan een cultuurliefhebber of een avontuurlijke spontane reiziger. Daarom wilde NS Dagje Uit afstappen van generieke content en veel gerichter communiceren", legt Brigitte de Groot, projectmanager bij Insiders en channelmanager van het platform, uit.
Het volledige artikel over de toepassing van de BSR Leefstijlvinder en de impact ervan op de contentstrategie voor NS Dagje Uit, lees je op de website van MarketResponse.
Lees het artikel
Kom naar het Leefstijlvinder event!
Insiders is trotse partner van de Leefstijlvinder en past deze methode actief toe voor alle bestemmingen waar wij mee werken. Van strategie tot content, we zorgen ervoor dat de communicatie niet alleen aansluit bij de voorkeuren van de doelgroep, maar ook daadwerkelijk resultaat oplevert.
Wil jij ook leren werken met de Leefstijlvinder? Kom naar het Leefstijlvinder event eind 2025.
Meld je aan voor het event