Online destinatiemarketing is ons vak.

Stads- of gebiedspromotie oftewel destinatiemarketing is een specialisme waar we met 25 teamleden bijna dag en nacht mee bezig zijn. We hebben ruim 15 jaar ervaring met tientallen toeristische websites. Deze kennis zetten we in om een stad, regio of erfgoedorganisatie te helpen online bezoekers te vinden, te binden en te boeien om hen zo tot een bezoek aan het gebied te verleiden. Een langere verblijfduur en meer bestedingen zijn de meerwaarde voor onze opdrachtgevers. Voor de bezoekers is de meerwaarde dat zij het maximale halen uit hun bezoek: de mooiste highlights, inside tips en aantrekkelijke arrangementen zowel thuis als onderweg bij de hand. 

 

Databases en websites

We hebben een technisch platform ontwikkeld dat als basis dient voor de bezoekerswebsites. Al onze inzichten van de afgelopen 10 jaar hebben we gebundeld in een platform dat als beste in de markt beschikbaar is. Dit technische platform heet Citynavigator. Citynavigtor biedt een slimme database voor toeristische data, een gebruiksvriendeijk cms voor inspirerende websites en meer dan 30 modules zoals routes en boekingen.  

Online strategie, verhaallijnen, websites en databases: we hebben de kennis en tools in huis voor perfecte city- en regiomarketing

Maastricht Marketing

  • Online strategie
  • Opendataplatform
  • Bezoekerswebsite

Dat Maastricht een bijzondere stad is, dát weten we allemaal. Maar is Maastricht ook spannend? Jazeker! Dat wil Maastricht Marketing ook online uit dragen.

 

Bekijk de case Maastricht Marketing

Friesland

  • Opendataplatform
  • Toeristisch websites

Voor Merk Fryslan hebben we een geheel nieuwe database (Open Data Platform) voor de gehele provincie gerealiseerd, inclusief meerdere websites.

Bekijk de case Friesland.nl

Stad 's-Hertogenbosch & regio

  • Opendataplatform
  • Bezoek-denbosch.nl

Meerdere websites van de stad 's-Hertogenbosch en Regio Noordoost Brabant maken gebruik van Citynavigator: ons online platform voor DMO's. 

Bekijk de case 's-Hertogenbosch

Toerisme Utrecht

  • Ubase
  • Bezoekutrecht.nl
  • Subsites Domtoren

We werken al jaren voor Urecht: de provincie, gemeente, Economic Board en vele partners. 

Bekijk de case Toerisme Utrecht

Noordwijk.info

  • Online strategie
  • Toeristische website
  • Online campagnes

Noordwijk: een topbestemming voor strand en congressen. 

 

Bekijk de case Noordwijk.info

Campagne Jheronimus Bosch

  • Online marketing
  • Online strategie
  • Campagnewebsite
  • Detachering

Het Jheronimus Bosch jaar blijft een top-ervaring. Een geweldige camagne voor de musea en de stad.

Bekijk de case Jheronimus Bosch

100% Winterswijk

  • Toeristische website
  • Experience app

Ook voor kleinere steden zoals Winterswijk maken we websites op maat. 

This is Eindhoven

  • Open Data Platform
  • Bezoekerswebsite
  • Detachering

We werken met de stad Eindhoven samen aan innovatieve ontwikkelingen. Een Insider werkt op locatie van EHV365 aan influencermarketing.

Doesburg

  • Toeristische website

Doesburg als prachtige Hanzestad. Een plek om te koesteren.

VisitBrabant

  • Online strategie
  • Ask-a-local
  • Toeristische websites
  • Open Data Platform

Provinciebrede online marketing een branding voor (internationale) bezoekers. Onze thuishaven. Extra bijzonder.

Marketing Drenthe

  • Drenthe.nl
  • Database
  • Routes

 Een enorme opstap in bezoekersaantallen is het resultaat van het team van Marketing Drenthe. 

Online campagnes tentoonstellingen

Het Noordbrabants Museum heeft in recordtempo een volwassen online strategie samen met een team van Insiders bepaald en uitgevoerd. 

Bekijk case

Promotiecampagne West-Vlaanderen

Voor vier regio's: De Belgische Kust, Brugse Ommeland, Westhoek en de Leiestreek, is een promotiecampagne uitgewerkt om de bekendheid van West-Vlaanderen als ideale bestemming voor een korte vakantie (lang weekend)bij Nederlanders te verhogen en bij de doelgroep top-of-mind te maken.

Bekijk deze case