Scroll naar de top van de pagina

Wil jij jouw merk of campagne effectiever onder de aandacht brengen bij een groot en relevant publiek? Maak kennis met NS Advertising: dé toegangspoort tot een sterk advertentieplatform voor jouw merk. Tijdens het online event over NS Advertising namen Insiders Britt en Femke ons mee in dit nieuwe kanaal. Ontwikkelingen, mogelijkheden, formats en strategieën achter het kanaal kwamen aan bod. Kon je er niet bij zijn? In deze recap lees je de belangrijkste inzichten uit de presentatie, en ontdek je waarom adverteren bij NS Advertising interessant is voor jouw merk.

Unieke crossmediale campagnemix met 360 graden-strategie

NS Advertising is een nieuw kanaal dat begin 2025 is gelanceerd. Inmiddels draaien de eerste adverteerders hun unieke crossmediale campagnes, waarmee ze een miljoenenpubliek bereiken. Een van de grootste krachten van het kanaal? Dat zit in de 360 graden zichtbaarheid die je kunt creëren voor jouw bestemming of merk. Zowel vóór, tijdens als na de treinreis bereik je de reiziger met je campagne. Dat kan via zes unieke kanalen: de schermen in de trein, online op NS.nl, NS-nieuwsbrieven, het digitaal magazine van NS Dagje Uit, NS Dagje Uit online en interactieve content (onder andere quizzen en fotowedstrijden) van NS Dagje Uit. Door deze 360 graden-aanpak bereik je je doelgroep via meerdere touchpoints - en op specifieke momenten. Wil je bijvoorbeeld zichtbaar zijn op de schermen tijdens de spits of in de daluren? Het team van NS Advertising werkt dit samen met jou verder uit, zodat de aanpak past bij je totaalstrategie. 

Brand collab: een samenwerking tussen jouw merk en NS Dagje Uit

Bij NS Advertising zijn er volop mogelijkheden om de campagne volledig in te richten op jouw doelgroep(en), boodschap en KPI's. Als experts op het gebied van de Leefstijlvinder kunnen we bijvoorbeeld de match maken tussen leefstijlen die passen bij jouw merk en de campagne op NS Dagje Uit. De basis van een campagne is de brand collab: een landingspagina op NS Dagje Uit waar inspirerende content over jouw boodschap wordt gedeeld. Tijdens een conceptuele sessie met onze strategen bepalen we welke thema's en artikelen passend zijn. Hoe gieten we jouw specifieke boodschap in unieke content die het publiek inspireert? Een campagne bij NS Advertising is dus echt een samenwerking tussen NS en jouw merk, waarbij je meelift op de brand safety van NS.

Speciaal voor onze partners: aantrekkelijke aanbiedingen

Speciaal voor onze partners hebben we een paar mooie, exclusieve aanbiedingen. Voor onze cultuurpartners hebben we een nieuwe propositie gecreëerd: het cultuurpakket. Met dit pakket krijgen cultuurpartners tegen een cultuurtarief de kans om zichtbaar te zijn op de schermen in de trein, via online banners, met een spotlight en een voordeelcoupon. Wist je dat uit onderzoek blijkt dat NS-reizigers een grote interesse hebben in cultuur?

Daarnaast bieden we onze partners een aantrekkelijke zomeraanbieding aan. De zomer is namelijk hét moment om recreatieve reizigers te inspireren met bijzondere bestemmingen en dagjes uit. Je bereikt dus nog steeds miljoenen reizigers per week met jouw campagne. We gaan graag met je in gesprek over een passend campagnevoorstel, zodat we jouw campagne deze zomer extra succesvol maken.

Lees meer informatie op ns-advertising.nl

Samen brengen we jouw bestemming tot leven

Laat jouw merk meereizen met NS en inspireer miljoenen reizigers. Ben je benieuwd naar de mogelijkheden van NS Advertising voor jouw bestemming? Britt gaat graag met je in gesprek. Je kunt bij haar ook de mediakit van NS Advertising aanvragen. Was je 12 mei aanwezig bij het online event? Dan krijg je deze mediakit via mail naar je toegestuurd.

Vraag de mediakit aan