Scroll naar de top van de pagina

Samen met de acht gemeenten slaan we vier jaar lang de handen ineen om Noord-Limburg neer te zetten als gouden regio.

Een bezoek aan Noord-Limburg is een bezoek dat je bijblijft. Geen gehaast langs over-de-top toeristische attracties, maar échte momenten, in het hier en nu. En vooral: met elkaar. Kortom, in Noord-Limburg beleef je gouden tijden. Samen met de acht gemeenten (Beesel, Bergen, Gennep, Horst aan de Maas, Mook en Middelaar, Peel en Maas, Venlo en Venray) slaan we vier jaar lang de handen ineen om Noord-Limburg neer te zetten als gouden regio.

 

Noord-Limburg: gemoedelijk, geaard en geluk

Dat Noord-Limburg vol gelaagdheid is, kwam al snel naar voren tijdens inspirerende scoutdagen. De regio is rijk aan cultuurhistorische parels met indrukwekkende historie, zoals Kloosterdorp Steyl en Jachtslot Mookerheide. Maar je bent ook zo in een knus dorpshart of een b(l)oeiend natuurgebied. Het is een regio waar gekoesterde tradities versmelten met nieuwe verhalen die elke dag opnieuw worden geschreven. Zowel bewoners als bezoekers hebben warme associaties met de regio, dat is duidelijk. De kernwaarden 'gemoedelijk', 'geaard' en 'geluk' omarmen dat. Daaruit kwam een unieke claim voor Noord-Limburg: gouden tijden.

Ontdek wat we doen

Gouden kick-off met on brand inspiratietour

Een buitengewone nieuwe merkstrategie voor Noord-Limburg verdient een buitengewone kick-off. Met een 'roadshow' in een goudgeel, vintage Volkswagenbusje werden iconische plekken in de acht gemeenten bezocht. Op elke locatie werd het nieuwe merk voor Noord-Limburg feestelijk gepresenteerd. Er ontstonden boeiende gesprekken met nieuwsgierige wethouders en ondernemers - en dat met echte Limburgse vlaai bij de hand. Het was het officiële begin van een ambitieus vierjarig marketingplan voor Noord-Limburg. Een plan met maar één doel: samen gaan we voor goud.

Alles wat we bij Insiders doen, van strategie tot content, komt samen in dit totaaltraject. We kunnen écht laten zien wat we in onze mars hebben. Die grote betrokkenheid vanuit het team maakt het extra leuk om aan dit meerjarige project te werken!

Britt Koen | Projectleider Regiomarketing Noord-Limburg

Ontmoet de makers

Ook een nieuwe merkstrategie voor jouw bestemming?

Wat zijn de unieke locaties op jouw bestemming? Hoe kan de bezoeker van de gebaande paden stappen? En hoe vertaal je deze plekken in beeld en tekst? We nodigen je graag uit voor een vrijblijvend adviesgesprek bij ons op kantoor in 's-Hertogenbosch, online of bij een verborgen parel bij jou in de buurt. Samen verdiepen we ons in jouw en onze ideeën.

Plan een advies in met Britt